Selvom der går lang tid imellem, så checker jeg stadig N4S en gang imellem...og hovsa så skete der pludselig noget!
Jeg solgte min Supra for efterhånden mange år siden, så var der et par år uden noget i garagen. For 3 år siden købte jeg så en 240Z fra 71 der viste sig at muret op af gaffatape og spartel (I kid you not!), så en lille plet på størrelse med en 5'er voksede til vandblæsning af hele motorrummet, 300 timers rustarbejde overalt i karossen og ny lak. Nu mangler jeg så bare tiden til at samle skidtet så den forhåbentligt kan komme ud og køre til sommer.
Indtil da hygger jeg mig fint i en Arteon som firmawagon.
Jeg er også med, kommer forbi og ser lidt film, hvad i nu lægger op, ellers har jeg jo stadig Mr Hyde holdne, den er jo stadig som ny, og det er den ellers fine motor jeg fik lavet til den også. men det er nu 5 år siden den sidste var ude og køre.. Øv Øv men kone og 3 unger, ja så er det jo lige det med tiden.. og tillykke med dagen forleden Rotor..
Så i forlængelse af at jeg nu bor på den anden side af jorden, så er det sgu lidt mærkeligt at have sol og sommer i november.
Men jeg er begyndt at kigge lidt på biler og er lidt overvældet af udvalget af JDM biler hernede. Der er TME evo’er, Chaser 1jz, Evo 9 wagon, alle mulige former for Skylines også i 4 dørs.
Men jeg skal ud og prøve de fleste, men var i dag lige forbi og kigge på Chasere. Mere her
Daniel> Jeg var stoppet hos Rotrex og gået all in på tuning af biler, da Philip startede derude. Men hilser da på ham engang imellem når jeg henter varer eller besøger Anders Kolstrup hos Rotrex.
Jeg kigger også nærmest dagligt forbi N4S herinde, men er jo lidt begrænset hvad der sker.
Efter jeg begyndte at arbejde hos Rotrex og lege med kompressorer, så kickstartede jeg sammen med Anders Kolstrup det gode gamle Kolstrup Tuning igen, hvor planen var at sælge lidt tuningsgrej til biler.
Men endte så med at jeg nu tuner bil og bygger motorer på fuld tid og har fået rullefelt i Ringsted, hvor jeg mapper biler og laver almindelig chip tuning osv.
Jeg har stadigvæk min gode gamle Honda S800 fra '68, men min Integra med Rotrex kompressor måtte videre, da der kom hus, kone og børn.
Nu er jeg blevet skilt igen og huset er solgt, så der bliver forhåbentligt snart overskud til at lave lidt sjovt igen.
Ud over et par ture til Ringen, så er det ikke meget race det er blevet til. (Sidste gang jeg kørte min S800 var i 2012).
Så hvis i har noget der skal tunes og mappes, så siger i bare til, så er der special N4S price.